Telefoonnummer: 071 - 361 39 72
Openingstijden

maandag t/m vrijdag: 09:00-17:30uur

FAQ

Veel gestelde vragen

Over de praktijk

Hoe word ik klant?

U bent van harte welkom bij onze praktijk om u in te schrijven of u kunt gebruik maken van het online inschrijfformulier welke u op de website kunt vinden. 
Wilt u ook gelijk een afspraak maken of meer informatie? Onze assistentes staan u graag te woord. 

Hoe maak ik een afspraak?

U kunt binnen de openingstijden telefonisch of aan de balie een afspraak maken bij onze assistentes. 

Waarom is mijn e-mail nog niet beantwoord?

U kunt een e-mail sturen voor algemene vragen of opmerkingen. Wij doen ons best deze binnen vijf werkdagen te beantwoorden.  Wilt u een afspraak maken? Bel dan tijdens de openingstijden naar de praktijk. In geval van spoed adviseren wij u direct telefonisch contact op te nemen met de praktijk zodat uw huisdier zo snel mogelijk geholpen kan worden.
Let op: vragen van medische aard kunnen niet per e-mail beantwoord worden. Neem hiervoor contact op met onze praktijk.

Wordt mijn dier altijd door dezelfde dierenarts behandeld?

U kunt bij het maken van een afspraak aangeven bij welke dierenarts u graag terecht wilt. Tijdens vakantie of afwezigheid van uw dierenarts wordt uw huisdier behandeld door één van de andere dierenartsen

Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons contant en per pin betalen

Is het mogelijk dat de dierenarts thuis langskomt?

In principe behandelen wij uw dier in onze praktijk. Heeft u redenen waarom u niet naar de praktijk kunt komen? Overleg dan met onze assistentes om tot een oplossing te komen. 

Heeft u een klacht?

Ondanks onze beste inspanningen kan het zijn dat u over bepaalde zaken minder tevreden bent. Indien dat zo is kunt u het volgende doen:
Heeft u een informele klacht? Bel dan naar de praktijk. Samen met de assistent wordt er gezocht naar een oplossing

Heeft u een formele klacht? Dien deze dan schriftelijk in. Op deze manier komt uw klacht bij de juiste personen terecht en wordt deze met de juiste aandacht en zorgvuldigheid in behandeling genomen. Het klachtenformulier vind u hier. Vul deze in en verstuur het per post naar de praktijk of lever deze in bij de balie. U ontvangt binnen 4 weken bericht. 

Komt u er met ons niet uit? Dan kunt u terecht bij het Veterinair tuchtcollege of zelf juridische stappen ondernemen. 

Ik wil iets doen met mijn persoonsgegevens, wat is er mogelijk?

U kunt dit formulier invullen wanneer u:
- Inzage wilt in uw klantenkaart
- Wilt dat we uw gegevens wissen
- Wilt dat wij uw gegevens niet meer verwerken of tijdelijk niet meer verwerken
- Wilt dat wij uw gegevens (digitaal) overdragen

Wanneer u een wijziging in NAW gegegevens door wilt geven kunt u het beste even contact opnemen met de praktijk. 

Mijn huisdier is vermist, wat kan ik doen?

Neem contact op met PetRadar via www.petradar.org/nl/
Zij hebben een groot bereik om de vermissing van uw huisdier onder de aandacht te brengen

Hoe weet ik of het chipnummer goed geregistreerd staat?

Op www.chipnummer.nl kunt u zien waar en hoe uw huisdier geregistreerd staat. Vooral een actueel telefoonnummer is van belang om bij vermissing weer herenigd te kunnen worden.